Friday, September 2, 2016

Week in Review 35/2016

What did I see?
We're coming closer to autumn and that means - Halloween! I already visited TK-Maxx but had no luck with Halloween stuff. But Daniel Horne made an amazing series on the classical movie monsters which makes me long for falling leaves and evenings on the couch with hot cocoa and a monster movie!

What did I listen to?
In Extremo - Liam

What did I ask myself?
Am I expecting too much?

What did I read?
Nothing

What did I work on?
Two tops, one finished

I was happy about...
Doing something productive again 

I was annoyed about...
Moving is so bad! I should know after 25 of them...

I bought...
Only food!

7 comments:

Jade said...

Gorgeous portraits! <3 And you've moved 25 times? Oh my! :O

Sarah said...

The portraits look amazing.

MindLess said...

@ Jade: Yes, my parents moved plenty and I did follow path! I actually don't mind moving, it's just the stuff to move that annoys me!

@ Sarah: I love them as well!

Frau von Nachtschatten said...

Ich bin bei TK Maxx auch schon um die Halloween-Regale geschlichen und hab auch einiges im Auge. Mal gucken, was ich dann kaufe...

Die Portraits sind super.

Und In Extremo kann nie schaden (wie du ja weißt). :) Gothseidank ist bei uns bald wieder MA-Markt! Yay!

Ramona said...

Ich bin bei den Geschirrtüchern und Kerzenständern (2x) schwach geworden aber so wenig wie die nur da hatten und bei dem vielen sommerzeugs denke ich muss ich beim nächsten frei nochmal vorbei schleichen... Und hey, wir sind bei Umzügen echt gleich auf?! Bei mir steht dies Jahr noch Nummer 26 an XD

MindLess said...

@ Frau von Nachtschatten: Ich habe mittlerweile ein bisschen was gekauft. Zu verlockend... *seufz*

@ Ramona: Dann sind wir gleich auf! Mein Freund zieht zum 2. Mal um, der ist quasi noch Jungfrau! Mittlerweile wurde es besser bei TKMaxx und ich habe auch 2 Geschirrtücher gekauft. Und Schüsseln mit Spinnen.

Laura M said...

Wow! 25 moves!