Friday, August 19, 2016

Week in Review - 33/2016

What did I see?
After my shoe painting adventure last week, I was amazed when I found what Kayla Stojek does to them in her Zombie Peepshow shop! Are these still shoes or works of art?



What did I listen to?
In Extremo - Pikse Palve - Finally they come back to the roots!

What did I ask myself?
When did M'era Luna get so big?

What did I read?
Running orders and the "Schwarzbuch Markenfirmen", a German critical book about how world brands treat people and the planet.

What did I work on?
A dress

I was happy about...
Signing the lease! The new flat is so big!

I was annoyed about...
My work attitude! I'm lazy and I procrastinate. Why? I can be so much better!

I bought...
Just foods. Good girl this week, no extra spending on M'era Luna!

5 comments:

Laura M said...

Wow! Amazing shoes!

Mara Macabre said...

Das Buch klingt gut, kannst du es weiterempfehlen?

Die Schuh sind ja mal krass, aber ich könnte auf keinem der Paare 2 Meter gehen XD

MindLess said...

@ Laura M: I love them although I could never walk in them!

@ Mara Macabre: Ja kann ich, auch wenn es an einigen Stellen etwas redundant ist. Es ist mnachmal etwas plakativ, aber insgesamt ziemlich aufrührend.
Und in den Schuhen laufen könnte ich auch nicht, kann ich nichtmal in normalen HighHeels!

Ramona said...

Wahnsinns Schuhe :-O
Und das mitm mera ist durchaus berechtigt, war zwar dies Jahr zuhaus aber die Menschenmenge war schon etwas erschreckend und dazu find ich ist der Abstand zur Bühne gewaltig viel größer geworden... oder evtl sah es nur auf dem Bildschirm so aus? Glaub nächstes Jahr wohl wieder ohne mich...

MindLess said...

@ Ramona: Ja, das Mera wird mir glaube ich zu ungemütlich. Was wirklich schade ist denn die Camptruppe dieses Jahr war Bombe!