Sunday, June 5, 2016

Week in Review 22/2016

What did I see?
Red and white is not my usual colour scheme. I actually never considered to use these two colours together without black. But the pictures by The WildRose's Mesmerizing Stories seriously make me reconsider! Just look at these beauties:


What did I listen to?
Wardruna - Fehu. My boyfriend hates them, I don't.

What did I ask myself?
How comes I have troubles sewing today? What did I do?

What did I read?
Burda magazines from a colleague. I might be tempted to sew something from them!

What did I work on?
Another jumpsuit anf a top.

I was happy about...
Eating homemade empanadas!

I was annoyed about...
Making empanadas. Really takes a bit of effort....

I bought...
Train tickets.

7 comments:

Mara Macabre said...

Die Bilder sind so toll. Ich liebe diese Kombi weiß mit roten Akzenten und dann skurril, herrlich

ohh Empanadas, lecker!

MindLess said...

@ Mara Macabre: DAnke! Und die Empanadas waren vermutlich recht originalgetreu, immerhin hat ein Chilene geholfen... Sehr lecker!

Laura M said...

Amazing pictures! I love Burda patterns!

MindLess said...

@ Laura M: Oh, you do? They never work without many changes for my body!

Ramona said...

An anderen schaut rot und weiß immer so schön aus, ich mag an mir beides eher nicht O_O - hast da schon was im kopf? Weil die bilder hier sehen ja schon schön aus, wenn du dich davon inspirieren lässt bin ich gespannt!

Fräulein Nachtschatten said...

Weiß mit einem Hauch Rot finde ich auch ganz bezaubernd. Es ist irgendwie gleichzeitig leicht und sehr ästhetisch und irgendwie auch sehr ausdrucksstark, dramatisch und leicht morbid. Was will man mehr? Einfach Schönheit.

Danke für den Musiktipp. Marduna gefällt mir gut. :)

MindLess said...

@ Ramona: Ich will ja zum Amphi und zum Mera, vielleicht nähe ich etwas dafür? Konkrete Pläne habe ich noch nicht!


@ Fräulein Nachtschatten: Das ist ja super, ich freue mich wenn ich andere Leute mit Musik infizieren kann!