Wednesday, April 13, 2016

Lazy party outfit

After the last party outfit I posted I want to show you another party outfit I wore:

 photo IMG_7191_zps3vguvfp8.jpg

Very different from the last one but so much more danceable! If you think my face in the above pciture is bad, just look at that lovely teenage pout I havein the makeup picture! ^^

 photo IMG_7192_zpsrkwsccgn.jpg

I should really stop taking pictures after the party when I'm (and my photographer is) tired and want to sleep! Sorry!

And Neisella: You finally got me to wear black lipstick! I hope you are happy now! ;)

Outfit
Shirt selfmade
Pants Killstar
Shoes Rieker second hand
Earrings Rogue and Wolf
Eyeshadow Sugarpill
Lipstick Limecrime

9 comments:

Ramona said...

Wirklich ein extremer Unterschied, schön aber irgendwie auch beängstigend O_O°

coffeexandxtea said...

Das sieht nach dem richtigen tanzbaren Outfit aus - sehr cool! Das Makeup ist super! Ich wäre nach 'ner Party nie auf den Gedanken gekommen noch Fotos zu machen XD
Viele Grüße,
Tea

I Lorkyn I said...

Solche Partyoutfits sind die besten, ich mag es auch gerne bequem! Die Kombi gefällt mir sehr gut und der schwarze Lippenstift steht dir auch ganz hervorragend!

MindLess said...

@ Ramona: Öfter mal was neues! Und im TIC ist aufbrezeln immer gleich ovrdressed. Nicht, dass mir das viel ausmacht...

@ Cofeexandxtea: Naja, manchmal überkommt es mich.Besonders wenn die Kamera im FLur liegt und es noch nicht sooooo spät ist!

@ Lorkyn: Ich schwanke immer mal wieder zwischen bequem + tanzbar und schick + unpraktisch. Sorgt dafür, dass mir nicht langweilig wird.

Laura M said...

Very impressive scowl. Love the pink makeup!

Neisella Nightshade said...

Ja <3

Wann machen wir mal wieder zusammen Party? Ich brauch ne Ladys Night mit viiiiel tanzen ^^

MindLess said...

@ Laura M: Thanks, I delved deep into my teenage years for that!

@ Neisel: Tja, das müsste sich doch koordinieren lassen?! Ich schreib dich mal an!

Vulcan_Butterfly said...

Love the makeup photo! Black lipstick suits you very well!

MindLess said...

@ Vulcan Butterfly: Well thank you! I now make up for my teenage goth years were I never had a thing for black lipstick (or lipstick in general)!