Friday, June 5, 2015

Week in Review 23/2015

What did I see?
After last week's male representations of real star constellations, this week I found cool drawings of the astrological signs. I do not believe in them, but Damon Hellandbrand's interpretation is really creepy and interesting:

Capricorn
Virgo
Libra

What did I listen to?
Metallic! And Kiss! And Baby Metal! You should definitively try Baby Metal!

What did I ask myself?
What if they don't like me? What if they DO like me?

What did I read?
Random Internet stuff.

What did I work on?
A pair of leggings and a dress

I was happy about...
Seeing a lot of bands and spending time with the bestest boyfriends of them all!

I was annoyed about...
Nothing. Really nothing!

I bought...
A dress and some business clothes...

7 comments:

Frau Shmooples said...

Ich bin zwar eher stiller Beobachter, weil mich Deine Nähwerke interessieren… Aber jetzt muss ich echt mal in die Tasten hauen und fragen, wie viele Beziehungen Du bitte führst :D? Oder hab ich da was missverstanden?
(PS. best kann man nicht mehr steigern ;) )

Ramona said...

ooooh und man kann seine bilder auch kaufen O_O sogar zu recht netten preisen, dein blog ist gemein verführerisch!

MindLess said...

@ Frau Shmooples: Ich habe nur einen, aber er ist der Weltbeste - besser als alle anderen "besten Männer der Welt"!

@ Ramona: Ich bin doch gerne eine Hilfe - Vor allem wenn es kleinen Künstlern hilft!

Frau Shmooples said...

Haha, gut :D
Dann hab ich das missverstanden, weil da boyfriend im Plural steht ^^"

MindLess said...

@ Frau Shmooples: Naja, wäre ja auch möglich! ^^ Aber ich habe nur den einen und der ist wundervoll!

Laura Morrigan said...

I like the pictures in a hiding under the quilt kind of way!

MindLess said...

@ Laura Morrigan: They are quite creepy, but cool. Right?!