Sunday, April 26, 2015

Sunday sweet - Apple roses

This week I made some pretty roses which also tasted pretty good!

 photo 20150419_1152431_zpskvfveyzm.jpg

In case you are wondering how to make them, here is a tutorial... Go ahead, it was really easy and they look gorgeous!

8 comments:

Laura Morrigan said...

Looks yummy and pretty!

MindLess said...

@ Laura Morrigan: Thank you! And it was oh so easy...

Ramona said...

nu find ichs schad, dass ich am muttertag nicht in der nähe von meiner bin, das wär mal ne schöne zusatzs-sache :-)

MindLess said...

@ Ramona: Dann machst du sie ihr halt ein anderes Mal! Ich bin diesen Muttertag in Prag, allerdings feiern wir ihn auch nicht. Meinen Mama hat nach der Grundschule nichts mehr zum Muttertag bekommen. Aber dafür immer mal wieder was, übers Jahr verteilt!

Fräulein Nachtschatten said...

Mit diesen Apfelrosen hab ich auch schon geliebäugelt.

MindLess said...

@ Fräulein Nachtschatten: Sie sind wirklich ganz einfach und lecker!

Vulcan_Butterfly said...

Those look delicious! I think I might try this!

MindLess said...

@ Vulcan Butterfly: Go ahead, it was really simple!