Tuesday, February 4, 2014

Gala nocturna 2014 - Jewelry haul

As I said yesterday, I still have some orders open from the time before the no shopping challenge. One thing that I really love is this choker from SweetAsylum:



And this is how it looks on me in combination with the earrings I bought last year from Annelie von Übel:


 photo IMG_0185_zpsdcd364ef.jpg

 photo IMG_0186_zps724aa620.jpg

Again, the quality is really amazing for this incredible prize! Once the no shopping challenge is over, I will seriously buy almost everything from this shop!

8 comments:

Bane said...

Beautiful! You and the jewelry! :D

Neisella Nightmare said...

Steht dir richtig gut! Ich freu mich schon auf das Gesamtwerk

Ms Misantropia said...

Lovely jewelry.

MindLess said...

@ Bane: Thank you! *blush*

@ Neisella: Dankeschön! Ich bin auch gespannt, aber im Moment habe ich ein arges Demotivationsproblem.

@ Ms Misantropia: Thanks!

Vulcan_Butterfly said...

LOVE!!!!!!

MindLess said...

@ Vulcan Butterfly: Thanks for checking by and always leaving such nice comments! ^^

Ibrauchnix.wordpress.com said...

Bei mir ist leider Schluß mit den Sachen, die ich VOR dem Kaufstopp bestellt habe ;) aber angefühlt hat es sich wie Weihnachten, mit ein bisschen schlechtem Gewissen und noch größerer Freude deshalb :) :) :)

MindLess said...

@ Ibrauchnix: Ja, genau! Ein bisschen schlechtes Gewissen, weil man ja eigentlich nichts mehr braucht und die neuen Sachen doch irgendwie die Sucht nach neuem anfachen. Und große Freude, weil man etwas neues schöns hat, was die doof Sucht nach neuem befriedigt (zumindest kurzfristig). Total hirnrissig, irgendwie...