Thursday, October 10, 2013

Hamburg shopping haul

As I mentioned in the previous posts, I spent some money in Hamburg. I didn't spend much as my boyfriend and I will both be unemployed at the end of the year and we are already saving up a bit. But when I saw the wonderful cupcake decoration store, I simply had to get in! It is quite hard to find Wilson supply here in Germany so I was more than happy to be able to buy all the stuff without horrible shipping:

 photo ST831919_zpsf7c32484.jpg
 photo ST831921_zps6b5c6997.jpg


 photo ST831922_zps3fa0bd0a.jpg




 photo ST831920_zps68ef25e1.jpg

6 comments:

Neisella Nightmare said...

Sehr cool! Auf die Poison-Fähnchen bin ich glatt etwas neidisch.

MindLess said...

@ Neisi: Vielleicht bringe ich davon ja mal welche mit?! ;)

Wollmaus said...

Tolle Sachen gibts. Mir fällt nur ein riesiger Küchenladen in Köln ein, da könntest du im Untergeschoss auch die eher abgefahrenen Zutaten und Deko bekommen.

MindLess said...

@ Wollmaus: Oh, davon könnte ich vielleicht mal die Adresse gebrauchen. Ich liebe, liebe, liebe die Halloween Dekosachen für Lebensmittel!

Ms Misantropia said...

Halloween cupcake kits are the best!

MindLess said...

@ Ms Misantropia: I agree, I use them all year!