Tuesday, October 2, 2012

Nailpolish haul



When I was at TK Maxx looking for Halloween decoration (other people always talk wonders about the cool stuff they have bought there), I was rather disappointed by the choices. Some ceramic owls, other owls in snow globes and some pumpkin kettles. I was thinking hard about the snow globes, but in the end decided against it; the don't match the rest of our Halloween stuff and I might still buy them when they are further reduced...

But my eyes fell on this beautiful set of nail polishes in shimmery or glittery autumn colours. Never heard of the brand W7 before, but the hold up nicely and look amazing!

3 comments:

Neise||a said...

Holo-Lacke? Neiiiiiid!

Ich war neulich auch in nem TK Maxx, leider hatten sie *gar nichts* an Halloween-Deko. Nachdem sorrowspea ihre Schätze gezeigt hatte, hatte ich eigentlich gehofft ähnlich schöne Stücke abzugrasen. Vielleicht haben sie ja in ner Woche mehr =)

Neise||a said...

sorrowsplea mein ich natürlich...

MindLess said...

Ja genau, ich war auch von ihr inspiriert! Leider war der TKMaxx in Essen irgendwie nicht so ergiebig... Ich hab die Nagellacke und eine Handtasche gekauft. Und über die Kürbisse und Schneekugeln meditier ich noch.